Kecskemét blog

Kecskemét, azaz a Hírős város blogja. Kecskemétről, kecskemétieknek, kecskemétiektől.

Mi történik Kecskeméten.hu? Kecskeméten.hu Városi információs és programajánló portál.

Olvashatsz céljainkról, illetve
elérhetőek vagyunk a kecskemetblog@index.hu címen. Jöhet bármi, ami a várossal kapcsolatos.
Kecskemétblog az iwiwen

Friss, rövid hírek

Szólj hozzá Te is!

Ajánlatunk

Kecskeméti képek

Copyright

Az oldal tartalmának, részeinek utánközlése csak a forrás jól látható megjelölésével lehetséges.

A Kecskemét blogra linkelni bármikor és bármilyen mennyiségben szabad :)

Statisztaválogatás az Igazából apa c. filmbe

EXplorer 2009.06.17. 19:07

Ahogy ígértük, közzétesszük, az Igazából apa c. film kecskeméti statisztaválogatása 2009. 06. 24-én lesz. Előzetesen jelentkezni a casting@magichandfilm.hu címen kell, amennyiben 18-50 év között vagy. További részletek:

Ha jelentkeztek statisztának, megköszönjük, ha kommenteltek ide, illetve a jelentkezéshez hozzáteszitek, hogy a kecskemet.blog.hu címről értesültetek a lehetőségről.

Ez ennyire kell(ett) Kecskemétnek:
szerintünk: (5/5)
szerintetek: (3,9/5)

Címkék: film igazából apa

9 komment




Ha van egy jó történeted a városról, hallottál valamit Kecskemétről, ne habozz, írd meg nekünk - névvel, vagy név nélkül: kecskemeten@ikecskemeten.hu

Ha nincs aktuális történeted, egy jó kommentnek mindig örülünk! :)

A bejegyzés trackback címe:

https://kecskemet.blog.hu/api/trackback/id/tr831191759

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

komolyan jelentkeznék erre a szemétre, de sajnos a balcsin fogom süttetni a pocimat.
@bambi_a_hős: Kedves Bambi! Azt sajnos kétlem, hogy süttetni.. nézzél időjárást! :( Szóval..jössz a statisztaválogatásra? :P
Tudom, nem a témához tartozik, de nagyon jó a blogotok! Amúgyis az egyik kedvenc városom Kecskemét. És legyen villamos a városban!
1. köszi, majd taníthatnál..

2.úr isten.
te komolyan elmész? :O
XD
ezek a mai színvonalas magyar filmek. azért választhattál volna valami olyat, ami művészi mivoltában is értékes, és nem a legszarabb nyugati filmeket majmolja. deakinekezjut...

@bambi_a_hős:
Persze, persze... azok után, hogy egy mókában sem tudok egy normális mondatot kinyögni, mert elröhögöm! XD Szerinted? Tuti én leszek a befutó...
Nekem nem a filmmel van bajom. A magyar filmek meg olyanok amilyenek. Vannak jó, igényes magyar filmek is, csak azokat nem kapják fel a hollywoodmultiplexek... Csak kár, hogy ez utóbbiban már le van lőve a poén.. Városháza? Tanácsterem? Szerintem ott parlamenti ülés lesz!
Én jelentkeztem és el is megyek. :) Mondjuk a film sztem se egy nagy szám, de mindig is szerettem volna statiszta lenni filmben vagy színházban és most itt a lehetőség! Ez csak egy jó buli semmi több. Ja, és gondolom adnak valami pénzt is, úgyhogy amíg nem kapok nyári melót, ez is megteszi. Remélem beválogatnak. :)
hmm sztem pénz tuti lesz, talán nem is kevés:) én megyek, jobb mint a kukoricacímerezés:D scoutin! te akkor mész? mert jó lenne vki ismerőssel "égni". vagyis ismeős mellett:D
na voltma a válogatón nem volt vészes:D majd meglátjuk...
szintén zenész, szintén ott voltam/voltunk :D
süti beállítások módosítása