Szeretnénk indítani egy olyan rovatot, ahol a Kecskeméten megesett fogyasztóvédelmi, érdekképviseletet csorbító sztorikat tennénk közzé. Olyan történeteket várunk, mint pl. "átvertek xy boltban", "kalandok a fibernettel", "garanciális ügyintézésből 1-es az yz boltban", "odacsukott a buszajtó", de várunk olyan kalandokat is, amelyek pozitív tapasztalatokról adnak tanúbizonyságot: "szó nélkül visszacserélték a hibás terméket", "segített, pedig nem volt kötelessége", "megvárt a busz", stb, stb.
Amolyan kecskeméti Tékozló Homár sztorikat várunk sok szeretettel, az alábbi e-mail címre: panaszladaKUKACkecskemeten.hu, vagy ide a kommentek közé is lehet írni.
Ha bejön egy pár ilyen panasz, észrevétel, akkor már indul is a rovat és reméljük, hogy a kecskeméti szolgáltatóipar tükre tud majd lenni. Csak Veletek sikerülhet! Köszönjük! :)
Szólj hozzá Te is!